sobota, 9 lipca 2011

My long journey

Dzisiejszy post jest ostatnim przed moim wyjazdem. Nie będzie mnie 3 tygodnie i dla tego postanowiłam zrobić konkurs który będzie trwał do mojego przyjazdu :P ale o nim na koniec.
Nie zrobiłam żadnej sesji ponieważ brak sprzętu :( . Ale na pewno po wyjeździe będzie czym robić zdjęcia ponieważ dostane lustrzankę i do bloga przybędzie więcej kolorów :)
Dzisiaj chciałam wam pokazać parę zdjęć ubrań których poszukuje i pewnie nie ja jedna też to robię :D







A co do konkursu:
Bardziej wiarygodną wygraną będą mieli obserwatorzy ale nie mówie że inni nie będą mieli szansy :)
Do wykonania będzie:
-zostawić e-mail pod komentarzem
-wysłać na mojego e-mail'a 2 teksty piosenek

Wygra ta osoba która przyśle najlepszy link piosenek :P
A do wygrania :
-reklamowanie twojego bloga przy każdym moim komentarzu itp.
-zestaw H&M (którego niestety nie pokaże ) 
Można go zobaczyć pewnego dnia na moim blogu :DD

ZAPRASZAM !!!

5 komentarzy:

  1. Też poszukuję a zwłaszcza jakiś fajnych topów :)
    I koszulek lub spodni z motywem flagi amerykańskiej ;p

    A co do konkursu, mój email znasz XD, napiszę ci ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne okulary w pacyfki.
    Zapraszam do mnie ;]

    http://kartasia-kj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny blog
    Dodaje go do obserwowania ♥
    Liczę na to samo i zapraszam do komentowania <3

    cudowne zdjecia ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. no jaa bardzo by chciala legginsy w kosmos, ale niestety nie stać mnie na nie narazie ;)
    biorę udział w konkursie ;)
    izus1991@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! I like this post so much, really great leggings in the last picture!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń