środa, 6 lipca 2011

announced competition

Pogoda jak co dzień ,padaa... no i jak mówiłam stylizacja w domu, nie jestem z tego zadowolona ponieważ brzydkie wychodzą zdjęcia robione przez miłego przyjaciela samowyzwalacza :D
Postaram się by posty były codziennie bo wyjeżdżam na obóz już w niedziele ostatni post przed wyjazdem będzie w sobotę.Czytajcie czytajcie....na pewno znajdzie się tego dnia konkurs.
Stylizacja w new bluzce w koronkę a resztę sami zobaczycie ;)









bluzka w koronkę - H&M
bluzka - H&M
spodnie- Zara
płaszcz- Zara

4 komentarze:

  1. fajna ta bluzeczka :) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada ; ))

    Podoba mi się bardzo ten efekt. ;)
    + Niedawno założyłam bloga szafiarskiego. Jest to mój pierwszy blog. Byłabym mega szczęśliwa móc zobaczyć twój komentarz przy notce. Zapraszam również do obserwowania mojego bloga(ja właśnie Cię dodałam)- każdy obserwator daje mi wielką motywację do dalszego działania. Tak więc zapraszam na bloga- hoopy-style.blogspot.com.

    Z góry dziękuję.
    Hoopy.

    Ps. Możesz powiadamiać mnie o KAŻDEJ nowej notce na twoim blogu? Byłabym wdzięczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog .!
    super sie zapowiada , stylizacje na najwyzszym poziomie

    poobserwujemy ??

    zapraszam do odwiedzin i zaobserwowania mojego bloga naprawdę warto już niedługo super rozdanie.!
    http://princessanja13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń